Laptops voor grafisch ontwerp: snelle laptops voor designers
Als je als grafisch ontwerper of student multimediadesign bijvoorbeeld logo’s ontwerpt, bedrijfsvideo's wilt bewerken of animaties maakt, is niet elke laptop even geschikt. Je hebt dan namelijk een echte krachtpatser nodig. We vertellen je in deze blogpost alles waar je op moet letten bij de aankoop van een laptop en…
Lees meer
12 Kerstpakket ideeën voor 2025
In Nederland hebben we de mooie traditie dat we aan het eind van het jaar werknemers, klanten en relaties een kerstcadeau schenken. Voor ondernemers en werkgevers kan het een uitdaging zijn om ieder jaar met een origineel kerstpakket voor de dag te komen. Daarom hebben we voor je leuke kerstpakket…
Lees meer
Buyer persona samenstellen doe je zo (8 stappen)
Een buyer persona is een gedetailleerd profiel van een klant. Het doel van een buyer persona is om je bedrijf te helpen bij het nemen van beslissingen die gericht zijn op de doelgroep en het verhogen van de omzet. buyer personas helpen je bij het begrijpen van je klanten en…
Lees meer
Google Drive: wat is het? Opslag & kosten
Wanneer je je eigen bedrijf wilt starten, is het goed om na te denken welke clouddienst je wilt gaan gebruiken voor het opslaan van je documenten. Om je te helpen bij deze keuze leggen we in dit artikel uit wat je kan met Google Drive, wat de kosten zijn en…
Lees meer
Kennismanagement: betekenis, model & adviezen
Bedrijven die kennis optimaal inzetten zijn efficiënter, effectiever en innovatiever. Het beheren van kennis voor het bereiken van organisatiedoelen noemen we kennismanagement. In dit artikel leggen we uit wat kennismanagement is, welke soorten kennis er bestaan en geven we adviezen om kennismanagement in de praktijk te brengen.
Lees meer
AIDA-model: Betekenis, uitleg en voorbeelden
Het AIDA-model is een klassiek marketingmodel waarin je door het volgen van 4 stappen een effectieve advertentiecampagne of verkoopstrategie creëert. Het model is eenvoudig en effectief waardoor het al meer dan 100 jaar door marketeers gebruikt wordt voor reclame, promoties en verkoopstrategieën. In dit artikel vertellen we wat het AIDA-model…
Lees meer
Wat is merkidentiteit? Jouw merk in 5 elementen
Sterke merken zijn merken met persoonlijkheid. Merken die ergens voor staan en die hun heldere boodschap consistent uitstralen, in woord, beeld en gedrag. Dát is hun merkidentiteit. Belangrijk, want een sterke merkidentiteit geeft het onderscheidend vermogen van een merk weer, zorgt voor herkenbaarheid én zorgt ervoor dat de doelgroep zich…
Lees meer
Balans: betekenis, opstellen & voorbeelden
Als ondernemer kom je er niet onderuit: de balans opmaken. Natuurlijk doe je dat al regelmatig spreekwoordelijk. Zo kun je aan het einde van het jaar de balans opmaken en terugblikken op wat er het afgelopen jaar goed of minder goed ging. Maar voor de Belastingdienst moet je ook daadwerkelijk…
Lees meer
Kleineondernemersregeling: KOR aanvragen & stopzetten
Als je een ondernemer bent, heb je wellicht al gehoord van de kleineondernemersregeling, beter bekend als KOR. Maar wat is deze regeling precies, en wat zijn de voor- en nadelen ervan? We helpen je graag op weg met deze uitgebreide gids over de KOR.
Lees meer
Bedrijfsnaam veranderen? Gevolgen zijn groter dan alleen KvK
In sommige situaties ontkom je er helaas niet aan en is het nodig om je merknaam of bedrijfsnaam te veranderen. Er kunnen uiteenlopende oorzaken voor zijn; de oude naam omvat het aanbod niet meer, een internationale groeistrategie, herpositionering met rebranding of simpelweg omdat de doelstelling of zelfs de eigenaar is…
Lees meer
Team
Heldere prijzen
FAQ
Vacatures
Contact
AWR
Ahrefs
Channable
ContentKing
Leadinfo
Optmyzr
Qooqie
Hubspot
Semrush