logo Contact images
Groei

Marketing. Een kwestie van bereik en boodschap

Marketing = data + theorie + creativiteit.

  • Behaal ambitieuze groeidoelstellingen
  • Vergroot markaandeel
  • Duurzaam concurrentievoordeel

Bij marketing draait het om het bereiken van de juiste mensen op het juiste moment met de juiste boodschap. Dat klinkt eenvoudiger dan het is. Gelukkig hebben we de nodige tools om de juistheid van alle drie de variabelen nauwkeurig te bepalen. En met een flinke dosis creativiteit bereiken we de gestelde marketingdoelen.

Op het gebied van marketing is de laatste jaren heel veel veranderd en eigenlijk ook weer heel weinig. We werken nog steeds met variabelen als product, plaats, prijs, promotie en personeel. Maar met name plaats, promotie en personeel zijn ingrijpend veranderd en in hoge mate gedigitaliseerd. Denk aan de gigantische vlucht van webshops en aan de robotisering van arbeid. Daarnaast is de p van promotie grotendeels verschoven van offline naar online. Dankzij het internet kunnen we onze potentiële klanten veel makkelijker én goedkoper traceren en bereiken. Exponentiële groei ligt binnen handbereik, als je tenminste gebruik maakt van een bewezen aanpak en zo de concurrentie te slim af bent.

Bereik uw doelgroep als ze zelf zoeken

Zoekers die zelf op zoek zijn naar informatie staan open voor uw boodschap. Zorg ervoor dat  ze kunnen horen wat u te vertellen heeft.

Trek bezoekers aan het einde van het beslissingsproces

Een groot gedeelte van de kopers gaat nog naar Google om te checken of ze wel een goede deal hebben. Zorg dat u ook dan zichtbaar bent.

Vergroot de waarde van uw website

Een website met verkeer is een waardevolle bezitting. Een website zonder verkeer heeft net zoveel waarde als een verouderde brochure.

Vergroot het rendement op uw investeringen

Een groeiend bedrijf is een interessant bedrijf. Marketing via meer kanalen is effectiever. Structureel 2% betere prestaties is beter dan één keer 50%.

Onze marketingdiensten

Kijk zelf hoe we kunnen helpen met je marketing.

Kies jij ook voor exponentiële groei?

Begin nú, want later is al lang begonnen.