Artikelen over SEA (Search Engine Advertising)
SEA of Search Engine Advertising is adverteren in zoekmachines. In de meeste gevallen gaat het in Nederland om Google maar je kunt ook adverteren in Bing en DuckDuckGo en nog wat kleinere spelers. Het grote voordeel is dat je weet dat degene die je bereikt zelf actief op zoek zijn naar een onderwerp.
In onderstaande artikelen proberen we in begrijpelijke taal de voor- en nadelen van SEA voor mkb-ondernemers uit te leggen.
Branded search: Bieden op eigen merknaam en die van de concurrent
Bieden op je eigen merknaam wordt door mkb-ondernemers nogal eens aangeduid als weggegooid geld. Op onze eigen merknaam staan we organisch (onbetaald) al bovenaan dus waarom zouden we betalen om…
Lees meerGoogle Ads specialist inzetten?
Google Ads leidt direct extra verkeer naar een website. En dan ook nog het verkeer dat geïnteresseerd is in het product of dienst van het bedrijf. Als je nog nooit…
Lees meerLaat jouw bedrijf kansen liggen?
Onze beloning is gebaseerd op jouw resultaat.