Black Swan van Nassim Nicolas Taleb: hoe de zwarte zwaan je business kan verrassen
De zwarte zwaan bestond niet. Totdat de eerste gespot werd. De zwarte zwaan staat voor een hoogst onwaarschijnlijk event dat toch gebeurt. Vrijwel alle echt belangrijke gebeurtenissen in de wereld zijn zwarte zwanen. In dit artikel lees je wat je hieraan hebt in jouw bedrijf of organisatie.
Lees meerHoe geef je als bedrijf een goede briefing voor een nieuwe website
Een website is onmisbaar voor bedrijven, maar veel bedrijven beschikken niet over webdevelopment-expertise. In dit artikel leggen we uit hoe je een goede briefing geeft voor de succesvolle ontwikkeling van een nieuwe website.
Lees meerWat is loss aversion en hoe pas je het toe in marketing?
Loss aversion is een theorie die stelt dat de pijn van verlies veel sterker is dan de voldoening van iets krijgen. In dit artikel lees je meer over wat loss aversion is en tonen we voorbeelden. Ook laten we zien hoe je loss aversion in marketing kunt toepassen.
Lees meerScale-up marketing in 2022
Scale-ups zijn typisch nieuw opkomende, snelgroeiende bedrijven die zich richten op een behoefte in de markt door het aanbieden van een innovatief product of dienst. Marketing voor scale-ups is verschillend van marketing voor al langer bestaande bedrijven doordat de volledige marketingstrategie nog moet worden opgezet. Een scale up heeft de…
Lees meer