logo Meer weten images
Marketing

Microsoft ads

Adverteren in Bing voor extra omzet

  • Behaal ambitieuze groeidoelstellingen
  • Vergroot marktaandeel
  • Duurzaam concurrentievoordeel

Bing, de zoekmachine van Microsoft, heeft een wereldwijd marktaandeel van 7% en in Nederland een marktaandeel van ruim 3%. Hoewel dit kleine aantallen lijken, betekent dit dat er in Nederland per maand meer dan 120 miljoen zoekopdrachten in Bing worden uitgevoerd.

Microsoft Ads biedt de mogelijkheid om zichtbaar te worden voor potentiële klanten die Bing als zoekmachine gebruiken. Microsoft Ads campagnes zijn relatief vlug opgezet en daardoor voor veel bedrijven een kans om snel meer relevant verkeer te trekken.

Microsoft Ads

Snel zichtbaar in Bing

In veel sectoren is de concurrentie in Microsoft Ads lager dan in Google. Dit betekent dat de cost-per-click (CPC) ook vaak lager is dan in Google Ads.

Een bestaande Google Ads campagne kan geïmporteerd worden naar Microsoft Ads. Hierdoor zijn ook grote campagnes snel opgezet in Microsoft Ads. Ook als er geen bestaande Google Ads campagne actief is, kan een Microsoft Ads campagne relatief vlug gecreëerd worden.

Interessante doelgroep

Binggebruikers zijn ouder en vermogender dan gemiddeld.

Extra bereik

Niet iedereen gebruikt Google als zoekmachine.

30% goedkopere kliks

In Bing is minder concurrentie waardoor klikprijzen lager liggen.

Eenvoudig opzetten

Google Ads campagnes kunnen automatisch worden geïmporteerd.

Microsoft Ads

Waarom Tasmanic

Tasmanic is een evidence based marketingbureau met expertise in zowel Microsoft Ads als Google Ads. Hierdoor zijn we in staat extra waarde voor onze klanten te genereren. We creëren een strategie die duurzame groei voor onze klanten tot stand brengt. We hanteren een datagedreven aanpak voor het optimaliseren van advertentiecampagnes.

  • Evidence based marketing

    We zijn een data-driven SEA-bedrijf dat bewezen strategieën toepast voor succesvolle campagnes.

  • Hoogopgeleide, ervaren Microsoft Ads experts

    De online marketingspecialisten van Tasmanic zijn universitair opgeleid en beschikken over minimaal 5 jaar werkervaring als SEA-specialist.

  • Bewezen track record

    We hebben al veel bedrijven laten groeien dankzij het gecombineerd inzetten van Microsoft Ads en Google Ads campagnes.

Hoe waardevol is Microsoft Ads

  • 50,0%
    Meer kans op een aankoop

    Vergroot de kans op een verkoop

    Mensen die op online advertenties klikken, hebben 50% meer kans om een online sale te doen.

  • 75,0%
    Makkelijker voor mensen

    Mensen vinden makkelijker wat ze zoeken

    75% van de mensen geeft aan dat betaalde advertenties het makkelijker maken om te vinden wat ze nodig hebben.

Neem contact op

Heb je interesse om onze marketingservices in te zetten voor meer omzetgroei? Neem dan nu contact op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Werkwijze Tasmanic

We zijn een SEA-bureau voor een succesvolle langetermijnsamenwerking. Deze brengen we tot stand via de volgende werkwijze.

1

Analyse huidige situatie

We starten met het bestuderen van de eventueel huidige campagnes, zowel in Microsoft Ads als Google Ads. Daarnaast controleren we website-tracking en stellen we de juiste doelen in.

2

Strategisch plan op maat

Vervolgens bepalen we de strategie voor een succesvolle Microsoft Ads campagne. We zorgen dat de doelen van de Microsoft Ads campagne volledig op één lijn liggen met bedrijfsdoelen.

3

Opzetten Microsoft Ads campagnes

Hierna creëren we de campagnes, bijvoorbeeld zoekcampagnes, Microsoft Shopping campagnes en retargeting campagnes.

4

Evaluatie en aanscherpen

We meten de resultaten van de campagnes en maken deze via rapportage inzichtelijk voor onze klanten. Ook evalueren we de data om de SEA-strategie verder aan te scherpen.

Kies jij ook voor exponentiële groei?

Dat gaat niet vanzelf.