logo Meer weten images
Marketing

Microsoft adsbureau

Adverteer in Bing voor 5% extra

  • Behaal ambitieuze groeidoelstellingen
  • Vergroot marktaandeel
  • Duurzaam concurrentievoordeel

Bing, de zoekmachine van Microsoft, heeft een wereldwijd marktaandeel van 7% en in Nederland een marktaandeel van ruim 3%. Hoewel dit kleine aantallen lijken, betekent dit dat er in Nederland per maand meer dan 120 miljoen zoekopdrachten in Bing worden uitgevoerd.

Extra omzet via Bing

Zeker voor bedrijven die al rendabele Google Adscampagnes hebben draaien is Microsoft Ads een no-brainer. Als je een campagne in Google rendabel hebt, krijg je dat in Bing ook voor elkaar. Bing heeft lagere kosten per klik, minder concurrentie en het publiek dat Bing gebruikt is vermogender dan gemiddeld. Daarnaast is het inrichten van een account zo gedaan, je kunt je Google Adscampagnes importeren. Bij ons is Microsoft Ads een standaard onderdeel van onze SEA dienstverlening, daar hoef je niet extra voor te betalen.

Microsoft Ads

Bing Ads uitbesteden aan een bureau

Eerlijk is eerlijk, alleen Bing Ads uitbesteden heeft niet zoveel zin, daar zijn de volumes in Bing te klein voor. In combinatie met Google Ads is het echter een interessante omzetbron waar je weinig omkijken naar hebt. Elk bedrijf met ambitie zou ook een Bing Adscampagne moeten draaien.

Het grote voordeel van Microsoft Ads zijn de lagere kosten. Zeker in concurrerende markten in Google Ads zitten bedrijven vaak tegen hun limiet aan wat ze willen betalen voor een conversie. Als Microsoft Ads deze kosten maar een paar procent naar beneden kan brengen kan dat het verschil zijn tussen een verliesgevende en een winstgevende campagne.

Interessante doelgroep

Binggebruikers zijn ouder en vermogender dan gemiddeld.

Extra bereik

Niet iedereen gebruikt Google als zoekmachine.

30% goedkopere kliks

In Bing is minder concurrentie waardoor klikprijzen lager liggen.

Eenvoudig opzetten

Google Ads campagnes kunnen automatisch worden geïmporteerd.

Microsoft Ads

Waarom Tasmanic als Microsoft adsbureau

Tasmanic is een evidence based marketingbureau met expertise in zowel Microsoft Ads als Google Ads. Hierdoor zijn we in staat extra waarde voor onze klanten te genereren. We creëren een strategie die duurzame groei voor onze klanten tot stand brengt. We hanteren een datagedreven aanpak voor het optimaliseren van advertentiecampagnes.

  • Evidence based marketing

    We zijn een data-driven SEA-bedrijf dat bewezen strategieën toepast voor succesvolle campagnes.

  • Hoogopgeleide, ervaren Microsoft Ads experts

    De online marketingspecialisten van Tasmanic zijn universitair opgeleid en beschikken over minimaal 5 jaar werkervaring als SEA-specialist.

  • Bewezen track record

    We hebben al veel bedrijven laten groeien dankzij het gecombineerd inzetten van Microsoft Ads en Google Ads campagnes.

Hoe waardevol is Microsoft Ads

  • 50,0%
    Meer kans op een aankoop

    Vergroot de kans op een verkoop

    Mensen die op online advertenties klikken, hebben 50% meer kans om een online sale te doen.

  • 75,0%
    Makkelijker voor mensen

    Mensen vinden makkelijker wat ze zoeken

    75% van de mensen geeft aan dat betaalde advertenties het makkelijker maken om te vinden wat ze nodig hebben.

Neem contact op

Heb je interesse om onze marketingservices in te zetten voor meer omzetgroei? Neem dan nu contact op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Werkwijze Tasmanic

We zijn een SEA-bureau voor een succesvolle langetermijnsamenwerking. Deze brengen we tot stand via de volgende werkwijze.

1

Analyse huidige situatie

We starten met het bestuderen van de eventueel huidige campagnes, zowel in Microsoft Ads als Google Ads. Daarnaast controleren we website-tracking en stellen we de juiste doelen in.

2

Strategisch plan op maat

Vervolgens bepalen we de strategie voor een succesvolle Microsoft Ads campagne. We zorgen dat de doelen van de Microsoft Ads campagne volledig op één lijn liggen met bedrijfsdoelen.

3

Opzetten Microsoft Adscampagnes

Hierna creëren we de campagnes, bijvoorbeeld zoekcampagnes, Microsoft Shopping campagnes en retargeting campagnes.

4

Evaluatie en aanscherpen

We meten de resultaten van de campagnes en maken deze via rapportage inzichtelijk voor onze klanten. Ook evalueren we de data om de SEA-strategie verder aan te scherpen.

Laat jouw bedrijf kansen liggen?

Onze beloning is gebaseerd op jouw resultaat.