logo Meer weten images
Marketing

SEO-bureau

Duurzame omzetgroei via zoekmachineoptimalisatie

  • Behaal ambitieuze groeidoelstellingen
  • Vergroot marktaandeel
  • Duurzaam concurrentievoordeel

Meer dan de helft van al het verkeer naar websites komt uit SEO

Per seconde verwerkt Google een duizelingwekkend aantal van meer dan 70.000 zoekopdrachten. 53,3% van al het websiteverkeer wereldwijd is afkomstig van organische zoekresultaten. Voor veel bedrijven is het dan ook de grootste online bron van omzet. B2b-bedrijven genereren via organisch verkeer zelfs 2 keer zoveel omzet dan via ieder ander kanaal. Als je als bedrijf serieus aan de slag wilt met online marketing, dan maakt SEO zeker onderdeel uit van je aanpak.

SEO is niet moeilijk maar het is nog makkelijker om het te verpesten. De meeste bedrijven weten niet waar ze moeten beginnen en wat ze kunnen verwachten. Daarom wil je SEO uitbesteden aan specialisten die je dat precies kunnen vertellen. Het liefst besteed je SEO uit aan betere specialisten dan je concurrent.

SEO

Waarom zou ik SEO uitbesteden aan een bureau?

Dat hoeft niet altijd natuurlijk. Als je zelf de kennis en capaciteit hebt om het op te pakken dan is het niet nodig om het uit te besteden. Maar meestal is of de kennis, of de capaciteit er niet. En als je wel een bedrijf hebt waarvoor vindbaarheid belangrijk is dan moet je het wel uitbesteden. Een bureau kan dan een goede oplossing zijn omdat zij meerdere specialisten hebben wat ervoor zorgt dat je gebruik kunt maken van veel ervaring.

Wat is SEO eigenlijk?

Search Engine Optimization (SEO) is het optimaliseren van websites met als doel om meer rendabel, organisch verkeer te trekken dat zorgt voor online omzetstijging. SEO maakt in de marketingmix deel uit van de P van promotie. Lees hier onze informatieve blogpost over SEO.

Structureel hogere omzet

Doorlopend optimaliseren zorgt voor een duurzame groei van relevante bezoekers en meer omzet.

Branding

Door op het netvlies te komen van potentiële klanten, vergroot je de naamsbekendheid van je bedrijf.

Vul remarketingdoelgroepen

Benader bezoekers van je website nogmaals en herinner ze aan je aanbod.

Bereik een breder publiek

Word ook zichtbaar voor niet-commerciële termen die aansluiten bij je doelgroep.

Wat is E-A-T

Waarom Tasmanic?

Tasmanic neemt SEO voor jouw bedrijf serieus. Dat betekent dat we veel dingen niet doen. Geen tenenkrommende SEO-teksten, geen linkbuilding op websites die helemaal nergens op slaan met artikelen die slechter geschreven zijn dan AI en vooral geen trucjes die misschien tijdelijk helpen maar op de lange termijn alleen maar schadelijk zijn.

Wij werken met ervaren SEO specialisten die resultaten hebben behaald met websites van verschillende groottes, uit verschillende branches, met verschillende CMS’en, in meerdere landen.

  • Evidence based marketing

    We zijn een data-driven SEO-bedrijf dat bewezen strategieën toepast om hoger in Google te komen.

  • Hoogopgeleide, ervaren SEO-specialisten

    De marketingspecialisten van Tasmanic zijn universitair opgeleid en beschikken over minimaal 5 jaar werkervaring.

  • Bewezen track record

    We hebben al veel bedrijven succesvol kunnen laten groeien dankzij zoekmachineoptimalisatie.

Hoe waardevol is SEO

  • 53,3%
    websiteverkeer

    Grootste bron van verkeer

    Onderzoek toont aan dat 53,3% van verkeer naar websites afkomstig is van organische zoekopdrachten.

  • 67,6%
    CTR

    De exponentiële waarde van organische zichtbaarheid

    Op de eerste pagina van de zoekresultaten zijn de eerste vijf organische resultaten goed voor 67,6% van alle klikken, terwijl de volgende vijf resultaten slechts 3,73% klikken ontvangen.

  • 28,5%
    CTR

    Het grote belang van SEO-leider

    Uit een analyse van 80 miljoen zoektermen blijkt dat het eerste organische zoekresultaat in Google een click-through-rate heeft van 28,5%.

Neem contact op

Heb je interesse om onze marketingservices in te zetten voor meer omzetgroei? Neem dan nu contact op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Werkwijze Tasmanic

We zijn een SEO-bureau voor een succesvolle langetermijnsamenwerking. Deze brengen we tot stand via de volgende werkwijze.

1

Analyse huidige situatie

We starten met het analyseren van de actuele situatie van de website. Hoe staat het er op technisch vlak voor? Hoe ziet het linkprofiel er uit? En welke content is er en welke ontbreekt nog?

2

Strategisch plan op maat

Deze analyse leidt tot een plan van aanpak met prioriteiten. Het heeft bijvoorbeeld weinig zin om een website technisch tot in de puntjes te optimaliseren als er nog weinig content opstaat. Wij vertellen waar je moet beginnen om zo snel mogelijk resultaat te zien.

3

Implementatie van het plan

Wij nemen zoveel mogelijk van de uitvoering van ons plan uit handen. Waar dat niet mogelijk of gewenst is, begeleiden we het proces intensief. Altijd met als doel om zo snel mogelijk resultaat te zien.

4

Evaluatie en aanscherpen

We monitoren doorlopend de resultaten.

Laat jouw bedrijf kansen liggen?

Onze beloning is gebaseerd op jouw resultaat.