Artikelen over Biases
Verken de fascinerende wereld van cognitieve vooroordelen en hun impact op besluitvorming en marketing. Onze artikelen belichten hoe deze onbewuste denkpatronen ons gedrag beïnvloeden en hoe je deze inzichten kunt benutten voor effectievere communicatie en marketing.
Sunk Cost Fallacy (Concorde-effect): betekenis & voorbeelden
Wat is de Sunk Cost Fallacy? Het is de neiging om door te gaan met iets als er een investering in geld, moeite of tijd gedaan is, ook al heeft…
Lees meerGambler’s Fallacy (Gokkersmisvatting): betekenis & voorbeelden
De Gambler’s Fallacy is de neiging van het brein om ervan uit te gaan dat de kans dat iets gebeurt verandert, ten gevolge van wat er eerder is gebeurd
Lees meerAvailability heuristic / bias (beschikbaarheidsheuristiek): betekenis & voorbeelden
De Availability Heuristic is een mentale denkfout op basis van beschikbaarheid. Van dat wat makkelijk beschikbaar is in het brein verwachten we onterecht dat het veel voorkomt of opnieuw voor…
Lees meerOntdek wat online marketing jou kan opleveren
Ontvang een eerste kostenindicatie en groeiverwachting, zonder verplichtingen
Team
Heldere prijzen
FAQ
Vacatures
Contact
AWR
Ahrefs
Channable uitbesteden?
ContentKing
Leadinfo
Optmyzr
Qooqie
Hubspot
Semrush