• 14 jaar online ervaring
  • Snel schakelen = sneller resultaat
  • Flexibel
logo Offerte aanvragen images
CATEGORIE

Biases

Artikelen over Biases

Verken de fascinerende wereld van cognitieve vooroordelen en hun impact op besluitvorming en marketing. Onze artikelen belichten hoe deze onbewuste denkpatronen ons gedrag beïnvloeden en hoe je deze inzichten kunt benutten voor effectievere communicatie en marketing.

Geschreven op 31 maart 2023

Peak-end rule (regel van piek en afloop): betekenis & voorbeelden

Wat is de Peak-end Rule? Het is een psychologisch inzicht dat beschrijft dat vooral de piek en het einde van een ervaring bepalen hoe iemand zich dat herinnert.

Lees meer
Geschreven op 17 maart 2023

Sunk Cost Fallacy (Concorde-effect): betekenis & voorbeelden

Wat is de Sunk Cost Fallacy? Het is de neiging om door te gaan met iets als er een investering in geld, moeite of tijd gedaan is, ook al heeft…

Lees meer
Geschreven op 13 februari 2023

Gambler’s Fallacy (Gokkersmisvatting): betekenis & voorbeelden

De Gambler’s Fallacy is de neiging van het brein om ervan uit te gaan dat de kans dat iets gebeurt verandert, ten gevolge van wat er eerder is gebeurd

Lees meer

Ontdek wat online marketing jou kan opleveren

Ontvang een eerste kostenindicatie en groeiverwachting, zonder verplichtingen