Artikelen over Marketing
Marketing is vakgebied waar ontzettend veel mensen de klok van hebben horen luiden, maar eigenlijk niemand weet waar de klepel hangt. Wij proberen in onze artikelen wetenschappelijk bewezen marketingmethoden begrijpelijk en bruikbaar te maken voor mkb-ondernemers.
Daarmee kunnen zij betere commerciële beslissingen nemen en daardoor sneller groeien.
Peak-end rule (regel van piek en afloop): betekenis & voorbeelden
Wat is de Peak-end Rule? Het is een psychologisch inzicht dat beschrijft dat vooral de piek en het einde van een ervaring bepalen hoe iemand zich dat herinnert.
Lees meerSunk Cost Fallacy (Concorde-effect): betekenis & voorbeelden
Wat is de Sunk Cost Fallacy? Het is de neiging om door te gaan met iets als er een investering in geld, moeite of tijd gedaan is, ook al heeft…
Lees meerGambler’s Fallacy (Gokkersmisvatting): betekenis & voorbeelden
De Gambler’s Fallacy is de neiging van het brein om ervan uit te gaan dat de kans dat iets gebeurt verandert, ten gevolge van wat er eerder is gebeurd
Lees meerBranded search: adverteren op eigen merknaam en van de concurrent?
Bieden op je eigen merknaam wordt door mkb-ondernemers nogal eens aangeduid als weggegooid geld. Op onze eigen merknaam staan we organisch (onbetaald) al bovenaan dus waarom zouden we betalen om…
Lees meerOntdek wat online marketing jou kan opleveren
Ontvang een eerste kostenindicatie en groeiverwachting, zonder verplichtingen
Team
Heldere prijzen
FAQ
Vacatures
Contact
AWR
Ahrefs
Channable
ContentKing
Leadinfo
Optmyzr
Qooqie
Hubspot
Semrush