logo Performancescan images
CATEGORIE

SEA

Artikelen over SEA

Ontdek de wereld van search engine advertising (SEA). Betaald zoekverkeer uit Google Ads-campagnes en Bing Advertising en succesvolle zoekwoordstrategieën – onze artikelen helpen je het maximale rendement uit je advertentiebudget te halen.

Geschreven op 11 juni 2025

Online / internet marketeer: werkzaamheden, opleidingen & salaris

Op internet, waar concurrentie slechts één klik verwijderd is, vormt een online marketeer de spil tussen de online strategie, data en uitvoering.

Lees meer
Geschreven op 30 mei 2025

Online marketing: betekenis & meer rendement uit je website

In een wereld waarin de digitale klik net zo krachtig is geworden als een persoonlijke handdruk, is online marketing uitgegroeid tot de ultieme brug tussen bedrijven en hun publiek.

Lees meer
Geschreven op 22 mei 2025

Google Ads specialist met 14 jaar ervaring

Veel ondernemers herkennen het probleem meteen: je investeert maandelijks een aanzienlijk bedrag in Google Ads, maar het rendement valt tegen. Het aantal leads is beperkt, de ROAS te laag, en…

Lees meer
Geschreven op 21 mei 2025

Ambitieuze online marketing strategie bepalen in 2025

Een succesvolle online marketingstrategie is geen toeval, maar het resultaat van een zorgvuldige en gestructureerde aanpak. Toch worstelen veel bedrijven met het vertalen van bedrijfsdoelen naar concrete online acties, wat…

Lees meer
Geschreven op 9 mei 2025

Online marketing specialist inschakelen met 14 jaar ervaring

Bedrijven die online hard groeien hebben één positie vaak goed ingevuld: die van online marketingspecialist. Een strategische expert die weet hoe je websitebezoekers converteert naar klanten en je advertentiebudget omzet…

Lees meer
Geschreven op 2 april 2025

Zoekwoordenonderzoek in 2025: zo doe je het

Wat is het probleem van je klant en de potentie van je oplossing? Een zoekwoordenonderzoek geeft antwoord op deze vragen. Het kan de basis zijn van je websitestructuur, contentstrategie of…

Lees meer
Geschreven op 19 februari 2025

De zoekwoordplanner van Google Ads: de voor- & nadelen

Waar de zoekwoordplanner van Google voorheen de meest voor de hand liggende manier was om zoekwoordenonderzoek te doen, neemt de kwaliteit van de data al jaren af en wordt de zoekwoordplanner steeds…

Lees meer
Geschreven op 22 juli 2022

Branded search: adverteren op eigen merknaam en van de concurrent?

Bieden op je eigen merknaam wordt door mkb-ondernemers nogal eens aangeduid als weggegooid geld. Op onze eigen merknaam staan we organisch (onbetaald)  al bovenaan dus waarom zouden we betalen om…

Lees meer
Geschreven op 14 september 2021

Landingspagina: Definitie, optimalisatie & voorbeelden

Een landingspagina helpt je om bezoekers te overtuigen een bepaalde actie te ondernemen, bijvoorbeeld het afnemen van een product of dienst. Maar hoe zorg je ervoor dat leads op je…

Lees meer

Vallen de resultaten uit je online marketing tegen?

Vraag onze vrijblijvende performancescan aan en wij vertellen waar het fout gaat.