Artikelen over SEA
Ontdek de wereld van search engine advertising (SEA). Betaald zoekverkeer uit Google Ads-campagnes en Bing Advertising en succesvolle zoekwoordstrategieën – onze artikelen helpen je het maximale rendement uit je advertentiebudget te halen.
Zoekwoordenonderzoek in 2025: zo doe je het
Wat is het probleem van je klant en de potentie van je oplossing? Een zoekwoordenonderzoek geeft antwoord op deze vragen. Het kan de basis zijn van je websitestructuur, contentstrategie of…
Lees meerDe zoekwoordplanner van Google Ads: de voor- & nadelen
Waar de zoekwoordplanner van Google voorheen de meest voor de hand liggende manier was om zoekwoordenonderzoek te doen, neemt de kwaliteit van de data al jaren af en wordt de zoekwoordplanner steeds…
Lees meerBranded search: adverteren op eigen merknaam en van de concurrent?
Bieden op je eigen merknaam wordt door mkb-ondernemers nogal eens aangeduid als weggegooid geld. Op onze eigen merknaam staan we organisch (onbetaald) al bovenaan dus waarom zouden we betalen om…
Lees meerLandingspagina: Definitie, optimalisatie & voorbeelden
Een landingspagina helpt je om bezoekers te overtuigen een bepaalde actie te ondernemen, bijvoorbeeld het afnemen van een product of dienst. Maar hoe zorg je ervoor dat leads op je…
Lees meerOnline marketing: betekenis & beter zichtbaar op internet
Online marketing – of internetmarketing – is het vermarkten van een product, dienst of merk via het internet. Online marketing omvat alle online marketing activiteiten die worden gebruikt om diverse…
Lees meerGoogle Ads specialist (voorheen Adwords) met 14 jaar ervaring
Google Ads leidt direct extra verkeer naar een website. En dan ook nog het verkeer dat geïnteresseerd is in het product of dienst van het bedrijf. Als je nog nooit…
Lees meerVallen de resultaten uit je online marketing tegen?
Vraag onze vrijblijvende performancescan aan en wij vertellen waar het fout gaat.