Artikelen over SEA
Ontdek de wereld van search engine advertising (SEA). Betaald zoekverkeer uit Google Ads-campagnes en Bing Advertising en succesvolle zoekwoordstrategieën – onze artikelen helpen je het maximale rendement uit je advertentiebudget te halen.
Online / internet marketeer: werkzaamheden, opleidingen & salaris
Op internet, waar concurrentie slechts één klik verwijderd is, vormt een online marketeer de spil tussen de online strategie, data en uitvoering.
Lees meerOnline marketing: betekenis & meer rendement uit je website
In een wereld waarin de digitale klik net zo krachtig is geworden als een persoonlijke handdruk, is online marketing uitgegroeid tot de ultieme brug tussen bedrijven en hun publiek.
Lees meerGoogle Ads specialist met 14 jaar ervaring
Veel ondernemers herkennen het probleem meteen: je investeert maandelijks een aanzienlijk bedrag in Google Ads, maar het rendement valt tegen. Het aantal leads is beperkt, de ROAS te laag, en…
Lees meerAmbitieuze online marketing strategie bepalen in 2025
Een succesvolle online marketingstrategie is geen toeval, maar het resultaat van een zorgvuldige en gestructureerde aanpak. Toch worstelen veel bedrijven met het vertalen van bedrijfsdoelen naar concrete online acties, wat…
Lees meerOnline marketing specialist inschakelen met 14 jaar ervaring
Bedrijven die online hard groeien hebben één positie vaak goed ingevuld: die van online marketingspecialist. Een strategische expert die weet hoe je websitebezoekers converteert naar klanten en je advertentiebudget omzet…
Lees meerZoekwoordenonderzoek in 2025: zo doe je het
Wat is het probleem van je klant en de potentie van je oplossing? Een zoekwoordenonderzoek geeft antwoord op deze vragen. Het kan de basis zijn van je websitestructuur, contentstrategie of…
Lees meerDe zoekwoordplanner van Google Ads: de voor- & nadelen
Waar de zoekwoordplanner van Google voorheen de meest voor de hand liggende manier was om zoekwoordenonderzoek te doen, neemt de kwaliteit van de data al jaren af en wordt de zoekwoordplanner steeds…
Lees meerBranded search: adverteren op eigen merknaam en van de concurrent?
Bieden op je eigen merknaam wordt door mkb-ondernemers nogal eens aangeduid als weggegooid geld. Op onze eigen merknaam staan we organisch (onbetaald) al bovenaan dus waarom zouden we betalen om…
Lees meerLandingspagina: Definitie, optimalisatie & voorbeelden
Een landingspagina helpt je om bezoekers te overtuigen een bepaalde actie te ondernemen, bijvoorbeeld het afnemen van een product of dienst. Maar hoe zorg je ervoor dat leads op je…
Lees meerVallen de resultaten uit je online marketing tegen?
Vraag onze vrijblijvende performancescan aan en wij vertellen waar het fout gaat.