images

Scale-ups

Meer klanten, meer groei en meer inzicht, met Tasmanic

  • Behaal ambitieuze groeidoelstellingen
  • Vergroot marktaandeel
  • Duurzaam concurrentievoordeel
logo
Scale-up marketing

Ons doel voor scale-ups: exponentiële groei

Scale-ups heb je in vele vormen en maten, maar met één ding hebben ze allemaal te maken: moordende concurrentie. Om de strijd met concurrenten te winnen zijn in ieder geval de volgende 2 dingen nodig: zorgen dat mensen aan je denken, en ervoor zorgen dat ze gemakkelijk kunnen kopen als ze daar aan toe zijn.

Dit laatste wordt bijna altijd online geïnitieerd. Online marketing hoort daarom een vaste waarde te zijn voor iedere scale-up die hard wil groeien.

Online marketing als aanjager groei

De eerste klanten komen uit het netwerk van de oprichters of zijn de investeerders, maar daarna is het zaak om razendsnel een schaalbare leadmachine te bouwen. Online marketing is daarvoor een onmisbaar instrument, maar voor het goed inzetten daarvan is expertise nodig.

Die marketingexpertise heeft lang niet elke scale-up in huis. Logisch, want in de eerste jaren ligt de focus op de ontwikkeling van het product of de dienst. Dat betekent dat veel scale-ups kansen laten liggen op het gebied van online marketing. En juist online marketing kan een schaalbare aanjager zijn van de groei.

Voordelen voor scale-ups

Verlagen van de churn rate: zorgen dat klanten niet afhaken en zo meer waarde per klant genereren.

Verlagen van de burn rate en cashflow: het efficiënt en effectief inzetten van het marketingbudget voorkomt te hoge marketinguitgaven met te lage rendementen.

Verlagen van customer acquisition costs: nieuwe klanten binnenhalen tegen zo laag mogelijke kosten.

Waarom Tasmanic?

  • Ervaren, wo-opgeleide specialisten
  • Wij zorgen voor duurzame groei
  • Wij kennen de doelgroep

Hoe wij te werk gaan

Tasmanic werkt planmatige op basis van een grondige analyse.

1

Analyse huidige situatie

Om de beste aanpak te kiezen moet je weten hoe de huidige situatie is.

2

Strategie op basis van analyse

Op basis van de analyse van de huidige situatie wordt een strategie bepaald.

3

Campagnes op basis van strategie

Op basis van de strategie kiezen wij kanalen, budgetten en uitingen.

Werken met Tasmanic?

Als je websiteteksten moet geloven leveren alle bureaus geniale prestaties.

Wij zijn van mening dat je er maar op één manier achter of je met ons wilt werken. Stap 1 is dat we on- of offline in gesprek gaan om te kijken of onze doelen bij elkaar aansluiten.

 

Vul onderstaand formulier in

Vrijblijvend natuurlijk, en we nemen binnen een 24 uur contact op. Of bel Niek van Son voor een afspraak 085 019 1103

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Altijd up-to-date kennis & certificeringen

Microsoft Ads Partner 2024

Laat jouw bedrijf kansen liggen?

Onze beloning is gebaseerd op jouw resultaat.