logo Meer weten images
Optimalisatie

A/B-testen

Wie A zegt moet ook B proberen

  • Behaal ambitieuze groeidoelstellingen
  • Vergroot marktaandeel
  • Duurzaam concurrentievoordeel

Belangrijke pagina’s moeten worden getest

Als je veel geld uitgeeft om traffic te genereren, is het verstandig om ook te investeren in de verbetering van kwaliteit en conversie van dat verkeer. In feite loop je achteruit als je belangrijke pagina’s op je website niet test. En als je wél test dan snap je ook beter dan je concurrentie wat werkt en wat niet.

Intuïtie is vaak een slechte raadgever

Vaak worden wijzigingen aan websites doorgevoerd omdat iemand maar iets roept. Iets van dat hij denkt dat het beter kan. Maar of dit ook beter uitpakt wordt meestal niet gecontroleerd. En intuïtie of impulsiviteit blijkt achteraf een slechte raadgever.

A/B testen

 

 

Neem beslissingen op basis van feiten

Intuïtie is in marketing geen goede raadgever

Start met leren

Leren gebeurt na testen en het interpreteren van resultaten.

Vergroot concurrentiekracht

Meer weten dan de concurrentie is heel waardevol. Je verwerft dan ook meer concurrentievermogen in Google Ads.

Beperk advertentiekosten

Door hogere conversie gaan de kosten per conversie omlaag.

Kies jij ook voor exponentiële groei?

Dat gaat niet vanzelf.