logo Contact images
Optimalisatie

CRO

Niet alleen méér, maar ook beter.

  • Behaal ambitieuze groeidoelstellingen
  • Vergroot markaandeel
  • Duurzaam concurrentievoordeel

Wat is conversieoptimalisatie?

Conversieoptimalisatie (ook wel CRO of conversion rate optimization genoemd) is het optimaliseren van een website met als doel meer bezoeker een gewenste actie te laten ondernemen. Acties als het doen van een aankoop, het invullen van een contactformulier of het inschrijven voor een nieuwsbrief.

Bekijk je website eens met andere ogen. Dankzij diverse testmethodes bekijken we jouw website door de ogen van je klanten en je prospects. Daarmee brengen we heel gericht het gebruikersgedrag en de daarbij behorende hobbels in kaart. We beginnen met de test die de meeste impact heeft op jouw bedrijfsdoelstellingen. Inzicht in de theorieën over online gedrag is daarbij essentieel.

 

Breng de theorie in de praktijk.

Er is heel veel kennis over online gedrag van mensen. Die kennis zetten we graag voor je in.

Stel een hypothese op

Wat is de te verwachten verbetering van de prestaties?

Test de hypothese

Draai de test altijd gelijktijdig met de originele versie.

Implementeer de verbetering of leer van de test

Niet alle testen zijn succesvol, ze zijn wel allemaal waardevol.

Kies jij ook voor exponentiële groei?

Begin nú, want later is al lang begonnen.